2014. április 11., péntek

3.fejezet

A Bright Side, Napos oldalak címen jelent meg, könyvben. Illetve ma még ( június 1 ) nem, de pillanatok kérdése. Csekkol, hogy megjelent-e már itt: http://undergroundbolt.hu/ ( itt egyébként kettő már megjelent regényemet is megtalálod, Kártyák kiterítve, és Váratlan vonzalom címen! :) 
Ha még nem, ne csüggedj, tényleg pillanatok kérdése és megjelenik. Megtudod majd rendelni, vagy ha teheted, menj el érte személyesen, és akkor nem kell postaköltséget fizetned. A Csengery utca 72-be kell menni érte! :) Ha már olvastad a könyvet, lapozz gyorsan tovább, a Dylan Special részekre, amiből 19 részt írtam meg eddig, és majd szeptemberbe fogom folytatni, ugyanis jelenleg Amerikában vagyok. Jó olvasást! :) 

8 megjegyzés:

  1. whahah :D kööövit hamar:DDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. sziiiaaaa:) most kezdtem el olvasni és komolyan a legjobb blog amit olvastam! rohadt jó írsz :D a részek kétnaponta jönnek?? mert már nagyon várom a köviii részt :) ;) <3

    VálaszTörlés
  3. Általában kedden es pénteken szoktam feltenni, plusz minusz 1 nap eltérés. Es nagyon köszönöm a kommentet!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Helló! Megint én. Szerintem már a falra mászol tőlem, hogy megint írok. Pár órája kezdtem el olvasni, és már itt vagyok, mert falom a sorokat. Nagyon tetszik ez a rész is. És nagyon tetszik, ahogy Dylan és Sol robbanó bombát alkotnak. Nagyon jól írsz. Ügyes! *taníts meg engem is... Nekem nem tetszik ahogy írok, de ez mellékes*

    VálaszTörlés
  5. Jajj Dehogy mászom a falra, nagyon nagyon Örülök hogy kommenteltél!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok, valaki el magyarázná hogyan tudom el olvasni? Sehogy sem jövök rá :(

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok, valaki el magyarázná hogyan tudom el olvasni? Sehogy sem jövök rá :(

    VálaszTörlés
  8. Szia, pontosan úgy, ahogy azt le is írtam, mivel megjelent könyvben, ezért kellett letörölnöm a fejezeteket, így a többi részt csak úgy tudod elolvasni, ha megrendeled az underground kiado honlapján a könyvet :)

    VálaszTörlés