2014. június 26., csütörtök

Plusz fejezet

A Bright Side, Napos oldalak címen jelent meg, könyvben. Illetve ma még ( június 1 ) nem, de pillanatok kérdése. Csekkol, hogy megjelent-e már itt: http://undergroundbolt.hu/ ( itt egyébként kettő már megjelent regényemet is megtalálod, Kártyák kiterítve, és Váratlan vonzalom címen! :) 
Ha még nem, ne csüggedj, tényleg pillanatok kérdése és megjelenik. Megtudod majd rendelni, vagy ha teheted, menj el érte személyesen, és akkor nem kell postaköltséget fizetned. A Csengery utca 72-be kell menni érte! :) Ha már olvastad a könyvet, lapozz gyorsan tovább, a Dylan Special részekre, amiből 19 részt írtam meg eddig, és majd szeptemberbe fogom folytatni, ugyanis jelenleg Amerikában vagyok. Jó olvasást! :) 

11 megjegyzés:

  1. imadom :) ennyit tudok mondani. Mi hamarabb szeretnem olvasni a kovetkezot !!:)
    es akarok egy ilyen pasit a francba is .:D

    VálaszTörlés
  2. Nehogy abba hagyd! Ne fejezd be! Létsziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Annyira de annyira elvarázsoltál te, (Dylan) és az írásod, hogy két napig semmilyen blogot nem akarta látni, mert annyira a hatása alatt voltam! Komolyan kérlek! Ne hagyd abba, vagy csinálj egy másik (katonás) blogot, vagy nem tudom hogy mi lesz velem! Tudom hogy nem ismersz de annyira de annyira tetszik amit írsz hogy az hihetetlen! Amikor valami volt Sol és Dylan között görcs állt a hasamba (persze jó értelemben) de ohh a lényeg hogy írj még most!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) és Tara Lort, elmondhatatlanul örülök, hogy ilyen hatást váltottam ki belőle, de sajnos ezt a blogot már nem fojtatom.Örülök, hogy szeretted Dylan és Sol történetét, de ez tényleg az utcsó rész volt. Viszont hétévgén hozo, az új blogomat, és ha tetszik az írásom, biztos azt a történetet is szeretni fogod! :))
    Ui.: Barbi én is akarok egy ilyen pasit! ;)

    VálaszTörlés
  4. Majd kirakod az új blogodat ide hogy még tudjuk nézni? És ahogy írsz egyszerűen nem találok szavakat. Egyszerűen imádom!! :) én is írok blogot, de soha még csak hasonló sem lesz az írás tudásom mint neked de ez nem lényeg. Nem csinálsz meg olyan részt ami Dylan szemszögéből van? Vagyis... Érted mire gondolok. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen kifogom rakni az új blogomat ide! :) újabb részt mar ehhez nem csinálok, de a hetvegen vagy hétfőn jön a másik blogom, remélem az is tetszeni fog :)

      Törlés
  5. Nagyon kár, hogy befejezed ezt a blogot. De minden rosszban van valami jó :) Itt ez nem más, mint az új blogod :DDDD Őszintén nagyon várom és már most biztosra veszem, hogy azt is ennyire(ha nem jobban...bár az lehetetlen) fogom szeretni :))) Kíváncsian várom, hogy most mivel fogsz előállni. Mert, hogy ez a téma is egyedülálló és fantasztikus volt az fix!!!!

    Rajongód: V.Fruzsi

    U.i.: Nekem is kell egy ilyen pasi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Bízom benne, h a masik Blogom is legalább Ennyire tetszeni fog. Hétvégén kiderül. :)

      Törlés
  6. Most legszivesebben sírni lenne kedven ami miatt abbahagyod ezt a történetet.
    Kevesebb mint egy nappal találtam rá (pontosabban barátnőm linkelte sűrű áradozások közepedte) a történetre. Kb. este 11 óra lehetett, mikor elkezdtem olvasni... folyamatosan mikor vége lett egy-egy résznek bemondtam magamnak, hogy akkor még egyet, és megyek aludni... Aha, persze... végül hajnali fél hatkor esett ki a telefon a kezemből (már nem bírtam tovább, és elaludtam). Mikor felkeltem az első az volt, hogy a telefonnal a kezembe mentem le a lépcsőn (úgy belemerültem Dylan és Sol heves csókcsatájába, hogy majdnem felestem egy... valamiben, igazából nem figyeltem, hogy mi volt az).
    Mikor elolvastam Dylan utolsó mondatát depresszióba zuhanva sóhajtottam...Vége.
    Remélem a következő blogodba is képes leszek ennyire belezúgni, addig is szerelmi bánatomban siratom az utolsó sorokat!
    Ui.:Most olyan katona fílingben vagyok, hogy (majdnem) képes lennék megnézni a Rambo sorozatot, de inkább nem... nincs gyomrom hozzá... :$
    xxx,Daph :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy ennyire hatni tudtam rád a történettel, és hogy ennyire belemerültél :) Én is nagyon remélem, hogy a másik blogomat is ennyire szeretni fogod ( aminek az első részét egyébként már ki is tettem) . Less be, és írd meg nekem, hogyha az is tetszik! :)) Köszönöm szépen mégegyszer, hogy olvastad Dylan és Sol történetét! :)
      Ui.: Láttam a Rambo összes részét, de ha jó pasis katonás filmeket akarsz nézni akkor nézd meg a Dear Jhont ( bár a vége iszonyatosan a béna ) vagy pl.: a sereg nem engedet, vagy Channing Tatuumnak még van egy csomó katona filmje. addig is: https://www.youtube.com/watch?v=DXk_jVUEV-I ( ebben a vidóban meghaltam az első csávótól aki énekel. vagy milliószor megnéztem már a videót!! :DD )

      Törlés