2014. június 24., kedd

25. Fejezet

A Bright Side, Napos oldalak címen jelent meg, könyvben. Illetve ma még ( június 1 ) nem, de pillanatok kérdése. Csekkol, hogy megjelent-e már itt: http://undergroundbolt.hu/ ( itt egyébként kettő már megjelent regényemet is megtalálod, Kártyák kiterítve, és Váratlan vonzalom címen! :) 
Ha még nem, ne csüggedj, tényleg pillanatok kérdése és megjelenik. Megtudod majd rendelni, vagy ha teheted, menj el érte személyesen, és akkor nem kell postaköltséget fizetned. A Csengery utca 72-be kell menni érte! :) Ha már olvastad a könyvet, lapozz gyorsan tovább, a Dylan Special részekre, amiből 19 részt írtam meg eddig, és majd szeptemberbe fogom folytatni, ugyanis jelenleg Amerikában vagyok. Jó olvasást! :) 

9 megjegyzés:

  1. Uuhhh és áhhh :D imádtam <3 nem tudom mi lesz velem a blog nélkül :/

    VálaszTörlés
  2. Én meg fogok halni ha nem olvashatom tovabb :( utallak Bori :( írni akarom h kovit kovit kovit :( KOVIIIIT

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen lányok :) És nyugi, tudjátok, még van vissza egy rész ;) Egyébként Fashion Fanni, nem tudom, hogy a rendszer távolította el a megjegyzésedet, vagy te, mindenesetre citromail-en eltudtam olvasni, hogy mit írtál és nagyon szépen köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  4. Neeeeee!!!!! Én még akarom olvasni a blogod!!!!! Mi lesz én velem, ha nem nézhetem meg izgatottan, hogy ˝vajon kint van-e az új rész?˝

    VálaszTörlés
  5. Hat majd olvasátok a következő blogon remélhetőleg. :)

    VálaszTörlés
  6. oooo nnaa ugy sajnalom hogy vege lett de gratulalok hogy ilyen jo sztorit irtal :)

    VálaszTörlés
  7. Ma bukkantam a blogodra és egy szuszra olvastam végig. Fantasztikus volt,letehetetlen és még sorolhatnám. Szóval köszönöm az élményt :-) Remélem még több írásodat olvashatom a jövőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszett! :)) Jelenleg van egy történet amit írok, a Red Riding Hood and the wolf: An untold story, vagyis a Piroska és a farkas újragondolása. fönnt van 9tt blogspoton meg wattpadon is. Valamint van még két történetem, ami már megjelent könyv formájában is. A kártyák kiterítve ( Cards on the table) és a Váratlan vonzalom ( Unexpected Affection ) és mindkettőt meglehet rendelni, ha kíváncsi vagy rájuk :)

      Törlés