2014. április 17., csütörtök

5.fejezet

A Bright Side, Napos oldalak címen jelent meg, könyvben. Illetve ma még ( június 1 ) nem, de pillanatok kérdése. Csekkol, hogy megjelent-e már itt: http://undergroundbolt.hu/ ( itt egyébként kettő már megjelent regényemet is megtalálod, Kártyák kiterítve, és Váratlan vonzalom címen! :) 
Ha még nem, ne csüggedj, tényleg pillanatok kérdése és megjelenik. Megtudod majd rendelni, vagy ha teheted, menj el érte személyesen, és akkor nem kell postaköltséget fizetned. A Csengery utca 72-be kell menni érte! :) Ha már olvastad a könyvet, lapozz gyorsan tovább, a Dylan Special részekre, amiből 19 részt írtam meg eddig, és majd szeptemberbe fogom folytatni, ugyanis jelenleg Amerikában vagyok. Jó olvasást! :) 

4 megjegyzés:

  1. imádtam*-----* nagyon izgi rész lett ..ajjj Dylan miért nem csókolta meg Solt??? köviiiit hamar *-* <3

    VálaszTörlés
  2. wháháhá :DD egyre izgibb:D végre történhetne mar kettojuk kozott valami ;) kovit :D

    VálaszTörlés
  3. Megint tetszett ez a rész. Túl jól írsz, de miééért!? Nos, vissza térve a komoly énemhez, közlöm, hogy megyek a következő fejezetre, mert odáig voltam érte. Valahogy gondoltam, hogy nem történik Sol és Dylan között semmi, mert még a történet elején járunk. Tetszik, hogy a fejezetek izgalommal vannak átitatva, és látszik rajtuk, hogy sokat dolgoztál vele, és, hogy nem arra gondoltál az írása közben, hogy gyorsan fel a blogra. - Vagy tévedek? -

    VálaszTörlés
  4. Nem, egyáltalán nem tévedsz elsem tudom mondani mennyire jól esik hogy ez a véleményed! :)

    VálaszTörlés