2016. január 10., vasárnap

Jó hír a rosszban

Sziasztok!
Nemtudom hányan értesültetek róla, hogy olyan dolog történt, amire nem gondoltam volna, és iszonyatosan bánt a dolog. Egy volt lelkes olvasóm ugyanis ellopta az egész Bright Sideot és Wattpadon sajátjaként tette közzé. Ha ez még nem lenne elég, a Cards on the Tablet is ellopta (  lementette a fejezeteket még mielőtt töröltem volna a blogról ) és azt is sajátjaként tette közzé Mint azt tudjátok, a Cards on the Table, már megjelent könyv formájában, így az illető szerzői jogokat sértett, theát rendőrségi ügy lesz a dologból. Viszont, mivel ezek után nagyon is féltem a Bright Sideot, és ti is már sokszor jeleztétek, hogy nagyon örülnétek egy könyv változatnak, továbbá a kamu ember aki feltette Wattpadra többszáz követőt zsebelt be a történetnek köszönhetően, és rengeteg, de tényleg rengeteg visszajelzés jött, azzal kapcsolatban is, hogy legyen könyv. Ezért úgy döntöttem, hogy tavasszal érkezik a The Brigh Side könyv változata. (Mármint ha tényleg van rá igény.) Itt a részek fenn lesznek egészen addig, amíg én a kiadónak nem küldöm el a kéziratot. De majd néha néha figyeljétek az oldalt, mert ide minden információt kifogok írni ezzel kapcsolatban! :)
Addig is ha épp nincs mit olvasnotok, lessetek be az új történetemre : :)  http://piroskaesafarkas.blogspot.hu/

Puszi: April

4 megjegyzés:

  1. Szia. Én még sosem írtam ide, de most úgy éreztem meg kellett tennem. Nekem nagyon tetszett az oldalad, azóta olvastam mióta elkezdted. Annak meg még jobban örülnék ha könyv lenne belőle.... biztos hogy mindenkinek odaadnám azzal a mondattal: "Ezt muszáj elolvasnod!" Az meg, hogy valakiben nincs annyi gerinc hogy saját történetet írjon számomra nagyon elkeserítő, ugyanis az ilyen az én szememben nem ember... Neked pedig kitartást a további történeteidhez.... olvasni fogom továbbra is az írásod! Kiara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon boldog vagyok, hogy így gondolod. Mostmár kitűztem magamnak az Áprilist megjelenési időpontnak, úgyhogy ez is pipa. Köszönöm szépen mégegyszer a kommentedet, és remélem ezután sem fogsz csalódni a történeteimben. :) puszi: April

      Törlés
  2. Szia.

    Nem rég találtam meg a The Brigh Side történeted Wattpdon. Nagyon megtetszett a történet ezért megrendeltem interneten a könyvet. Nagyon várom hogy olvashassam :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ennek nagyon örülök, remélem tetszeni fog a könyv, jó olvasást hozzá!:)

      Törlés